Розробка шкільного уроку “Інтимне селфі в інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?” завантажити
Вправи для інтерактивної взаємодії завантажити
15 ігор і вправ для розвитку емоційного інтелекту у дітей від 5 років завантажити
Арт-терапія і міфи про неї завантажити
Збірка вправ та занять завантажити
Тренінг для вчителів “Мої 24 години” завантажити
Тренінгове заняття “Будьмо знайомі!” завантажити
Батьківські збори “Інтернет: за і проти” завантажити
Прогрма превентивного виховання важковиховуваних молодих школярів завантажити
Тренінг “Формування педагогічного колективу” завантажити
Майстер-клас “Конфлікт. Пошук взаємних інтересів при вирішенні конфліктів” завантажити
Майстер-клас “Використання методів ейдетики у роботі психолога” завантажити
Майстер-клас “Вишиванка як техніка розвантажувальної та відновлювальної роботи з дітьми та дорослими. Значення імені в житті людини. Закодовані імена в орнаменті вишивки” завантажити
Майстер-клас “Постановка цілей та психологічні техніки досягнення” завантажити
Майстер-клас “Чарівна дошка, або бізіборд” завантажити
Майстер-клас “Тістопластика як метод арт-терапії в роботі з дітьми” завантажити
Майстер-клас “Як допомогти дитині підвищити самооцінку” завантажити
Інформаційно-практичний квест “Змінюючи реальність” завантажити
Майстер-клас “Форми роботи з батьками” завантажити
Тема: “Підлітковий вік: Організація роботи психолога з класами в яких виникають труднощі” завантажити
Тема: «Практичні завдання на кожен день для дошкільників» завантажити
Тема: «Профілактика коронавірусної інфекції» завантажити
Тема: «Конфлікт та його наслідки» Вікова група: учні 6-х класів завантажити
Тема: Розвивальне заняття з елементами гри. Ігри з парашутом завантажити
Тема: «Лихослів’я» завантажити
Тема: “Права дитини” завантажити
Тема: “СПІЛКУЄМОСЯ БЕЗ КОНФЛІКТІВ”завантажити
Рольова гра «Метаморфози природи» завантажити
Заняття « Я та інші» завантажити
Тема: «Що таке СНІД» завантажити
Тема “ЗДОРОВ’Я — СКАРБ БЕЗЦІННИЙ” завантажити
Тренінгова форма роботи з батьками
«Партнерська взаємодія з дитиною» завантажити
Тема «Вчимося жити в мирі і злагоді» завантажити
Тема: Груповий тиск. Етапи прийняття рішення завантажити
Тема: Жіноче лідерство завантажити
Тема: Імідж ділової жінки завантажити
Тема «Ключі до особистої впевненості» завантажити
Тема «Сімейна інженерія або повсякденне життя сім’ї» завантажити
Тема: Як знайти спільну мову з важкими людьми завантажити
Тема: Чи зможеш ти керувати колективом завантажити
Тема: “Аспекти сексуальності” завантажити
Тема: Венеричні хвороби та інфекції, що передаються статевим шляхом завантажити
Тема: Людина-маніпулятор. завантажити
Тема: Наркоманія. Токсикоманія завантажити
Тема: Паління завантажити
Тема: «Реклама «За» і «Проти» завантажити
Тема: «Техніки відмови» завантажити
Тема “Ти і комп’ютер” завантажити
Тема: Фізіологічні можливості дитини на дорозі. завантажити
Тема: Перегляд та обговорення фільму «Станція призначення – життя» завантажити
Тема: «Як я долаю гнів» завантажити
Заняття практичного психолога з дітьми підготовчої до школи групи за темою: «Подорож в казку» завантажити
Тема «Безпека дітей вдома та на вулиці» (частина 1) завантажити
Виховна година за темою «Безпечний Інтернет та соціальні мережі» (7-8 клас) завантажити
Заняття «Вийшла курочка гуляти» завантажити
ВЧИМОСЯ ПРОТИСТОЯТИ ТИСКУ завантажити
ЖИТТЯ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД БАЖАННЯ ЖИТИ завантажити
Заняття “Казка вчить, як на світі жить” завантажити
ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОЧУТТІВ завантажити
«Наш настрій» завантажити
«Наші емоції» (частина 1) завантажити
Тема: ознайомлення з якостями справжнього друга завантажити
«Як уникнути неприємностей» Небезпечні іграшки (частина 1) завантажити
ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ НА ТЕМУ: «ЯКИЙ Я Є» завантажити
Практичне заняття для педагогів «Позитивна педагогіка» завантажити
ВИБІР ПРОФЕСІЇ, АБО ЗАВДАННЯ З БАГАТЬМА НЕВІДОМИМИ завантажити
ВИБІР ПРОФЕСІЇ ТА МОДЕЛЮВАННЯ завантажити
Тема заняття: Кібербулінг як проблема порушення прав людини
завантажити
Заняття з адаптації першокласників завантажити
КАРТА ЖИТТЯ: ПРОФЕСІЇ завантажити
ОБИРАЮЧИ ПРОФЕСІЮ – ОБИРАЄШ МАЙБУТНЄ завантажити
ПІЗНАЙ СЕБЕ, ЗНАЙДИ СВІЙ ШЛЯХ завантажити
СВІТ ПРОФЕСІЙ завантажити
ТЕМА:„Толерантність. Позитивне значення толерантності у формуванні цілісної особистості молодої людини. ” завантажити
Тема: Толерантність – це… завантажити
ТРЕНІНГ ДЛЯ БАТЬКІВ ВИБІР ПРОФЕСІЇ – СПРАВА ДИТИНИ?!
завантажити
ТРЕНІНГ ДЛЯ БАТЬКІВ «СІМЕЙНИЙ БЮДЖЕТ І ДІТИ»
завантажити
ТРЕНІНГ ДЛЯ БАТЬКІВ «ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ В СІМ’Ї» завантажити
ТРЕНІНГ ДЛЯ БАТЬКІВ «ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У ДИТИНИ» завантажити
ТИ СТАРШОКЛАСНИК? ЧАС ОБИРАТИ ПРОФЕСІЮ! завантажити
Вправи та ігри для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку завантажити
Тема: Розвиток пізнавальних процесів завантажити
Комплексне заняття з дрібної моторики завантажити
Комплекс психологічних вправ, спрямованих на розвиток комунікативних здібностей молодших школярів. завантажити
Бесіди про добро завантажити
Практичне заняття для педагогів «Позитивна педагогіка» завантажити
ТРЕНІНГ ДЛЯ БАТЬКІВ «ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ В СІМ’Ї» завантажити
Майстер-клас для педагогічних працівників. Тема: Профорієнтаційні ігри в старшій школі. завантажити
Заняття з елементами тренінгу: «Спілкуємося всі разом». завантажити
Майстер-клас : « У світі емоцій » завантажити
Майстер клас на тему: «Складові гарного настрою». завантажити
Пізнавальна гра для педагогічних працівників “Мої корисні звички”. завантажити
Робота з підлітками «групи ризику» . завантажити
Виховний захід “Права та обов’язки дитини” завантажити
Тренінгове заняття Батьки і діти: шляхи взаємодії . завантажити
Інтерактивне заняття: «Батьки, діти, учителі – шляхи взаємодії» завантажити
Я САМ БУДУЮ СВОЄ ЖИТТЯ Заняття з педагогами (в системі методичних об’єднань вчителів) завантажити
Виступ перед вчителями Тема: РОЗПІЗНАННЯ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ У ДІТЕЙ завантажити
ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ завантажити
БАТЬКІВСЬКИЙ ДІМ Курс для батьків завантажити
Інтерактивне заняття «Усвідомлене і відповідальне батьківство» завантажити
ЗАНЯТТЯ З ПСИХОГІМНАСТИКИ завантажити
Ритуал на заняттях та в повсякденному житті дошкільника Збірка практичних знахідок завантажити
Виступ на педагогічній нараді «Обдарована дитина на теренах школи». завантажити
Розвивальні вправи для дошкільників завантажити
Вправи з профілактики агресивності дітей дошкільного віку (молодшого шкільного віку) до однолітків. завантажити
Тема інтерактивного заняття: «Психопрофілактика емоційного вигорання як запорука попередження порушень педагогічної етики педагогами» завантажити
Семінар – практикум «Важкий підліток» – виховання без насилля” завантажити
Мета: ознайомити та розширити уявлення учнів про конфлікт, про стилі реагування в конфліктних ситуаціях. Формувати навички й уміння приймати правильні рішення в конфліктних ситуаціях. Формувати навички конструктивної взаємодії з іншими.
Вікова група: учні 6-х класів
Форма заняття: бесіда з елементами тренінгу.
Обладнання: плакат, набори карток завантажити
Мета: розвиток емоційно-вольової сфери у дітей (комунікативні навички, адекватної самооцінки); згуртованість дитячому колективі; адаптація до дитячого садочка.
Матеріал: парашут з різнокольоровими секторами, іграшки, м’ячі маленькі пластмасові для салюту, великий, два середніх.
Вікова категорія дітей: від 4 років до 13, також можна і для підлітків.
Мета: надати підліткам інформацію про вплив, значення та силу слова в житті людини, про негативні наслідки лихослів’я для особистості й суспільства.
Пояснити, як лихослів’я руйнує дружні та сімейні стосунки і яким чином можна протистояти цьому явищу.
Нагадати підліткам Золоте правило: “Отже, в усьому, як хочете, щоб з вами поводилися люди, так поводьтеся і ви з ними”.
Вікова група: учні 7-х класів
Форма заняття: бесіда-дискусія. завантажити
Вікова група: учні 1-х класів.
Мета: ознайомити учнів з основними правами дитини, гарантованими Декларацією прав дитини; вчити дітей осмислювати права і сприяти їх дотриманню; пояснити учням, що в основі Декларації лежать основні потреби всіх людей світу; виховувати бажання поважати права іншої людини.
Форма заняття: бесіда
Обладнання: ромашка, стимульний наглядний матеріал «Права дитини», права дитина (в малюнках). завантажити
Мета: ознайомити учнів з поняттям «конфлікт»; допомогти учням визначити шляхи розв’язання конфлікту.
Обладнання: папір для вправи «Сніжинка», «Малюнок удвох» завантажити
Мета: налагодження міжособистісних стосунків, зняття емоційного напруження, надання можливості учасникам гри проявити себе в уявному образі.
Вік учасників: без обмежень.
Кількість учасників: 11
Обладнання: картки з написом ролі, яку буде виконувати учасники (ЗИМА, ВІТЕРЕЦЬ, ХМАРА, ХМАРА, ДУБ, ЗАЙЧИК,СНІЖИНКА, СНІЖИНКА,СНІЖИНКА, СОНЕЧКО, ВОРОНА). завантажити
Мета: створення позитивної атмосфери в групі, розвиток навичок групової взаємодії та спілкування, доброзичливого ставлення до інших та позитивного самосприйняття.
Матеріали та обладнання: демонстраційний матеріал, психокорекційна казка, кольоровий папір, клей, ножиці, ватман. завантажити
Мета: надати інформацію про ВІЛ/СНІД, шляхи передачі ВІЛ-інфекції, контакт з ВІЛ-інфікованими. Формувати навички відповідальності за своє здоров’я.
Вікова група: учні 4-х класів
Форма заняття: бесіда з елементами тренінгу. завантажити
Мета: розширення і поглиблення уявлення підлітків про важливість здоров’я, формування активного розуміння того, що є здоровим способом життя.
Вікова група: учні 6-х класів
Форма заняття: бесіда завантажити
Мета заняття: сприяти створенню доброзичливої атмосфери в класному колективі; формувати навички, необхідні для успішної взаємодії; розвивати вміння аналізувати свою поведінку, помічати недоліки та позбавлятися їх; виховувати повагу до висловлення особистої думки кожного.
Цільова група: учні 3 – 4класів.
Тривалість: 35 – 40 хвилин. завантажити
Мета: ознайомити учасників з механізмами групового тиску формування навичок прийняття усвідомлених рішень при вирішенні проблемних ситуацій.
Вікова група: учні 8-х класів
Форма заняття: бесіда з елементами тренінгу. завантажити
Мета: надати інформацію про лідерство, позитивно оцінити свої риси характеру, пізнати функціональні ролі через співпрацю. Вікова група: учні 9-х класів
Форма заняття: бесіда з елементами тренінгу
Обладнання: вирізки з журналів, кольорові картки завантажити
Мета: дати поняття про імідж, сформувати потребу у власному іміджі, створювати бажаний образ, враховувати вплив іміджу при створенні кар’єри.
Вікова група: учні 11-х класів
Форма заняття: бесіда з елементами тренінгу
Обладнання: вирізки з журналів, кольорові картки завантажити
Мета: розглянути та усвідомити вплив поведінки людини на її впевненість в собі.
Вікова група: учні 9-х класів
Форма заняття: бесіда з елементами тренінгу завантажити
Мета: формувати навички ефективного спілкування з дітьми. Підвищити психолого-педагогічну грамотність батьків.
Вікова група: батьки учнів 5-х класів
Форма заняття: бесіда з елементами тренінгу. завантажити
Мета: дати учням уявлення про бар’єри в спілкуванні, розібрати основні психологічні феномени, що перешкоджають ефективному спілкуванню, розвинути навички подолання бар’єрів у спілкуванні, ознайомити учнів з типами «важких людей».
Вікова група: учні 10-х класів
Форма заняття: лекція-бесіда завантажити
Мета: ознайомити учнів з типами лідерства, стилями керування колективом; дати уявлення про психологічні якості, необхідні лідеру; поглибити розуміння своїх здібностей до керівництва людьми; розвинути навички конструктивної презентаціі лідерських якостей
Вікова група: учні 11-х класів
Форма заняття: бесіда, лекція завантажити
Мета: враховуючи етапи психосексуального розвитку сприяти зміцненню та збереженню репродуктивного здоров’я підлітків.
Вікова група: учні 9-х класів
Форма заняття: бесіда з елементами тренінгу. завантажити
Тема: "Фізіологічні можливості дитини на дорозі".
Мета: формування навичок невербальної комунікації в ситуації морально-етичного вибору, розвиток емоційно-особистісної сфери слабозорих дошкільників, розширення знань про емоції, почуття, можливості позитивного світогляду, емпатії, толерантності, з елементами казко терапії в умовах ДНЗ.
Методи: елементи казко терапії, елементи пісочної терапії, ігротерапія, кінестетичні вправи, рухи. завантажити
Вікова категорія: від 4 – 6 років.
Мета: познайомити дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка – цвяхи, ніж, виделка, кнопка тощо; дати уявлення про те, що навіть зовні цілковито безпечний предмет ( ґудзик, монетка) при неправильному користуванні може завдати шкоди; виховувати вміння співчувати.
Обладнання: лялька – хлопчик Миколка з рукавичкою для руки, молоток, цвяхи, іграшковий стільчик, кофтина з ґудзиками, канцелярська кнопка, велика лялька. завантажити
Мета: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет та соціальні мережі, сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та соціальних мережах і про шляхи їх подолання, мотивувати поширювати цю інформацію у своєму середовищі.
Форма проведення: практичне заняття з елементами тренінгу.
Обладнання: ватмани (2), маркери, стікери, малюнок 1,2, аркуші А-4 (2), розважальні журнали, ножиці (10), інтерактивна дошка, доступ до мережі Інтернет. завантажити
Вікова категорія: діти віком від 2,5 до 3,5 років
Мета: розвиток мовлення дітей
Обладнання: картинки із зображенням дощику, сонечко, іграшки курчата та квочка завантажити
Мета: Пояснити, що тиск – одна з форм впливу на людей. Обговорити способи протистояння тиску.
Цільова група: учні 4 -5 класів.
Тривалість заходу: 45 хвилин.
Ресурсне забезпечення: картки, робочі зошити для учнів за програмою «Корисні звички». завантажити
Мета: забезпечити учнів і вчителів інформацією стосовно ВІЛ / СНІДу; – озброїти їх життєвими навичками для використання цих знань на практиці; – залучати до профілактичних заходів, застосовуючи ефективні прийоми, в тому числі й методику «рівний-рівному»; – мобілізувати духовний і творчий потенціал.
Цільова група: старшокласники
Тривалість заходу: 45 хв.
Вікова категорія: діти 3 – 4 років
Мета: ознайомити дітей з правилами безпечної поведінки, з морально-етичними нормами спілкування одне з одним та з дорослими, з правилами поводження з тваринами; нагадати про необхідність дбайливого ставлення до власного здоров’я. Розвивати вміння правильно оцінювати ситуацію, передбачати наслідки своїх дій. завантажити
Мета та завдання: розвивати емоційну компетентність учнів, уміння правильно висловлювати почуття; формувати навички самоконтролю.
Обладнання: папір, ручки, олівці, маркери, картки, скотч. завантажити
Вікова категорія: діти віком 6 – 7 років
Мета: створення атмосфери довіри і доброзичливості, розвиток уміння описувати свій настрій і визначати настрій інших.
Обладнання: пелюстки квітки з білого паперу, олівці або фарби, магнітофон та ритмічний музичний твір. завантажити
Вікова категорія: діти віком 5 – 7 років
Мета: ознайомити дітей із поняттям «емоції»; учити дітей розпізнавати та виявляти емоції; розширювати уявлення про радість, сум, здивування, злість, страх; розвивати вміння передавати емоційний стан за допомогою міміки; виховувати уважність до інших.
Обладнання: піктограми емоцій; сюжетні малюнки із зображенням дітей із різними емоційними станами; розрізані картинки (4 частини) із зображенням усміхнених дітей. завантажити
Мета: навчити дітей розуміти, що таке справжній друг; здружити колектив.
Матеріал та обладнання: дошка, картки з якостями людини, аркуші з надрукованими приказками, маркери, нитки.
Час: 40-45 хв. завантажити
Вікова категорія: середня та старша група ДНЗ
Мета: дати поняття про небезпечні іграшки. Ознайомити дітей з правилами безпечної поведінки під час ігрової діяльності. Розвивати практичні вміння та навички. Формувати розуміння наслідків необачної поведінки з іграшками під час ігор, усвідомлення того, що небезпека криється не в самих іграшках, а в невмілому, безвідповідальному користуванні.
Словник: праска, телевізор, комп’ютер, небезпека, небезпечні іграшки, рогатка, ножиці.
Обладнання: конверт з листами, ілюстрації, де діти граються в небезпечних місцях, чарівна торбинка, предметні картинки. завантажити
Мета: сприяти формуванню у дітей усвідомлення своєї індивідуальності, зовнішньої та внутрішньої несхожості на інших людей.
Завдання: актуалізувати знання дітей про себе, навчити дітей описувати себе, свої зовнішні риси та внутрішні якості.
Ключові слова: опис, зовнішність, автопортрет, зовнішні риси, внутрішні якості.
Необхідне забезпечення: дзеркала, різнокольорові кубики, альбом для малю¬нків,кольорові олівці або фломастери, текст казки «Про Хлопчика, який загубив сам себе». завантажити
Мета:
• ознайомити з поняттям «позитивна педагогіка»;
• ознайомити з ідеологією позитивної педагогіки;
• відчути основні принципи позитивної педагогіки на прикладах ігрових завданнях.
Задачі:
• розкрити поняття позитивної педагогіки;
• визначити фундамент позитивної педагогіки;
• виробити основні принципи «позитивного» педагога.
Обладнання: дошка, аркуші паперу з написаними на них по позитивними якостями (по три якості на аркуші).
Час: 1г.15хв.-1г.30хв. завантажити
КЛАС: 9-11.
ТРИВАЛІСТЬ: 60 хв.
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ: 10-15 осіб.
МЕТА: формування відповідального ставлення до вибору професійного шляху через розширення меж самопізнання й одержання інформації про світ професій. завантажити
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: учні 9-11 кл.
ТРИВАЛІСТЬ: 45-60 хв.
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ: 10-12 осіб.
МЕТА: формувати вміння аналізувати власні зацікавлення, здібності і нахили; формувати установки на необхідність професійного самовизначення. завантажити
Тема заняття: "Кібербулінг як проблема порушення прав людини"
Мета заняття: ознайомити учнів з поняттям кібербулінг; розкрити проблему «розважального медіанасильства», її зв’язок з порушенням прав людини; показати негативний вплив інформаційно-комунікативних технологій на моделювання поведінки молоді. завантажити
КЛАС: 9-й (непрофільний).
ТРИВАЛІСТЬ: 45хв.
КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ: 15–20 осіб.
МЕТА: сформувати особистісне ставлення до світу професій учасників заняття; розвивати усвідомлення ролі життєвого самовизначення. завантажити
КЛАС: 9-10-ті.
ТРИВАЛІСТЬ: 90 хв.
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ: 10–15 осіб.
МЕТА: допомогти учням вивчити власні нахили, особливості свого характеру та темпераменту, зорієнтуватися у світі професій; познайомити з новими професіями на ринку праці; скласти формулу вибору професій. завантажити
КЛАС: 9-й.
ТРИВАЛІСТЬ: 3 год.
МЕТА: учні повинні: усвідомлювати важливість вибору професії; розуміти свої реальні перспективи і можливості; нести особисту відповідальність за своє майбутнє; вміти планувати і визначати конкретні кроки для досягнення професійних цілей; знати про важливість раціонального використання часу, вміти ефективно планувати своє життя. завантажити
КЛАС: 9-й.
ТРИВАЛІСТЬ: 45 хв.
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ: 10–15 осіб.
МЕТА: після проведеного заняття учні повинні: розуміти важливість особистої готовності до професійного самовизначення; вміти визначати власні професійні інтереси та схильності; знати про світ професій та їхні особливості. завантажити
КЛАС: для учнів 8-9 класів
МЕТА: розкрити поняття "толерантність", показати певні рівні толерантної поведінки людини;розвивати адекватну самооцінку, вміння аналізувати, приймати рішення, вибирати правильну позицію; виховувати спостережливість, уважність до інших людей; завантажити
Тема: "Толерантність – це…"
Мета: дати вихованцям загальне поняття про толерантність, виховувати почуття терпимості, емпатії, розуміння у стосунках з однолітками, представниками різних національностей. завантажити
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: батьки учнів 11-го класу.
ТРИВАЛІСТЬ: 45 хв.
КІЛЬКІСТЬ: 24 особи.
МЕТА: після заняття батьки мають: поглибити знання про світ професій, основні мотиви та причини вибору професії; розуміти, що вибір професії – справа не лише дитини; вміти надавати допомогу дитині у виборі професії. завантажити
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: батьки учнів 5-9 класів.
ТРИВАЛІСТЬ: 120 хв.
КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ: 20 осіб.
МЕТА: актуалізувати роль батьків у вихованні самостійності, зокрема й економічної, та підприємливості дітей; навчити планувати виховання позитивних якостей дитини і показати їхній зв’язок з економічним вихованням; розглянути шляхи залучення дитини до сімейного бюджету, виховання розумних потреб, розвитку економічного мислення. завантажити
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: батьки учнів.
ТРИВАЛІСТЬ: 3 години.
КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ: 12-15 осіб.
МЕТА: навчити батьків формувати у дітей відповідальність; поглибити у батьків розуміння того, що дитина має право на власний вибір, власну позицію. завантажити
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: батьки членів ШКП.
ТРИВАЛІСТЬ: 3 год. 40 хв.
КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ: 12-15 осіб.
МЕТА: підвищити батьківську компетентність; розробити батьківські стратегії у вихованні успішності, лідерських якостей дитини; розвивати у батьків практичні навички і вміння спілкуватися з дитиною. завантажити
КЛАС: 9–11.
ТРИВАЛІСТЬ: 1 год. 20 хв.
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ: 12-15 осіб.
МЕТА: навчити учасників тренінгу самостійно працювати з методиками самодіагностики; навчити отримувати об’єктивну інформацію про рівень власної готовності до професійного самовизначення та самовираження. завантажити
Мета: розвиток психічних процесів (пам’яті, уваги); підвищення самооцінки; розвиток дрібної моторики руки.
Віковий діапазон: 5-6 років завантажити
Тема: "Профорієнтаційні ігри в старшій школі". завантажити
Заняття з педагогами (в системі методичних об’єднань вчителів) завантажити
Тема: "РОЗПІЗНАННЯ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ У ДІТЕЙ" завантажити
Немає коментарів:
Дописати коментар