№ п/п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Час
роботи
|
Примітки
|
1
|
21.04
|
1.
Розробка завдань для учнів 3 класу за розкладом вівторка. Підбір відеофайлів.
2.
Розміщення на особистому блозі вчителя та додатках месенджерах
Viber,Telegram.
3.Індивідуальні
консультації в онлайн-режимі з учнями і батьками з питань дистанційного
навчання. Комунікаційна система Skype.
4. Самоосвіта. Реєстрація у
вебінарах ТОВ «Всеосвіта»
|
8.30-16.00
|
1. Літературне читання.
Аудіювання «Бджілки на розвідці».
2. Англійська мова.
3. Математика.
Виконати завдання на ст. 139, № 930; 931
4. Фізична культура.
|
|
22.04
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за розкладом
середи.
Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на особистому блозі вчителя та додатках
месенджерах Viber,Telegram.
3.Індивідуальні консультації онлайн з учнями і батьками
з питань дистанційного навчання.
Комунікаційна система Skype.
4. Методична робота.
Упорядкування
журналу щоденного обліку роботи практичного психолога
|
8.30-16.00
|
1. Літературне читання:
- за підруч. В. Науменко «Літературне читання», с.145-149. Із життя лелек. Юрій Збанацький «Лелеки».
- Читати про Юрія Збанацького у підруч. на с.145.
- Прочитати оповідання «Лелеки» на с.146-149.
- Дати відповіді на запитання у кінці тексту.
2. Українська мова
Дієслова - синоніми.
Виконати вправу 400; 403.
3. Основи здоров’я.
Опрацювати статтю с. 124-125.
4. Образотворче мистецтво
Намалювати малюнок на власний вибір за темою: «Мій улюблений образ дитячого театру»
5. Інформатика І/ІІгрупа
Завдання розраховано на середу 22.04 і четвер 23.04 згідно розкладу. Опрацювати матеріал презентації за темою: «Основні команди редагування: копіювати, вирізати, вставити» https://drive.google.com/open?id=1wRH7J7fDAo7MZVo0Zkcx5UlNdBZmauFj АБО переглянути відео до теми за посиланням:
|
3
|
23.04
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за
розкладом четверга. Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на
особистому блозі вчителя та додатках месенджерахViber,Telegram.
3. Онлайн консультація з учнями і
батьками з питань дистанційного навчання (соціальна мережа Viber).
4. Методична робота.
Робота з нормативно-правовою
документацією.
|
8.30-16.00
|
|
|
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за
розкладом п'ятниці.
Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на особистому блозі вчителя
та додатках месенджерах Viber,Telegram.
3. Індивідуальні консультації онлайн з
учнями і батьками з питань дистанційного навчання. Комунікаційна система
Skype.
4. Розробка
тестів 3 класу для сайту «На Урок».
|
|
1. Літературне читання.
Прочитати у підручнику «Літературне читання» на с. 149-151 уривок «Лелеки» з твору Галини Демченко. Пройти тест за посиланням:
2. Математика
Виконати завдання на ст. 140, № 939, № 941. Пройти тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/dilennya-na-dvocifrove-chislo-sposobom-viprobuvannya-51-17-273196.html
3. Природознавство
- ст. 109-113. «Як птахи підкорили повітряний простір», «Як птахи піклуються про своє потомство». Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-yak-ptahi-pidkorili-povitryaniy-prostir-91772.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-yak-ptahi-pikluyutsya-pro-svoe-potomstvo-do-uroku-prirodoznavstva-u-z-klasi-78270.html
4. Я у світі
- стор. 158. Дати відповіді на запитання.
|
6
|
27.04
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за
розкладом понеділка. Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на особистому блозі
вчителя та додатках месенджерах Viber,Telegram.
3.Індивідуальні консультації онлайн з
учнями і батьками з питань дистанційного навчання. Комунікаційна система
Skype.
4. Самоосвіта.
Реєстрація для проходження курсів
студії онлайн-освіти Educational Era
|
8.30-16.00
|
1. Українська мова.
Вживання дієслів у переносному значенні. Виконати письмово вправу 408; 409; 410 на с. 164
2. Фізична культура.
Виконати комплекс загальнорозвивальних вправ. Перейти за посиланням: https://www.youtube.com/watchv=vZw3YBL_EkE
3. Математика
- виконати завдання на ст.141, № 943, № 944.
- виконати тест:
https://naurok.com.ua/test/dilennya-dvocifrovih-chisel-sposobom-viprobovuvannya-305052.html
4. Музичне мистецтво.
Робота над проєктом «Мелодії весни»
5. Природознавство.
- ст.114-116 «Як звірі пристосувалися до життя в різних умовах»
Переглянути презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ak-zviri-pristosuvalisa-do-zitta-v-riznih-umovah-111338.html
|
7
|
28.04
|
1.
Розробка завдань для учнів 3 класу за розкладом вівторка. Підбір відеофайлів.
2.
Розміщення на особистому блозі вчителя та додатках месенджерах
Viber,Telegram.
3.Індивідуальні
консультації в онлайн-режимі з учнями і батьками з питань дистанційного
навчання. Комунікаційна система Skype.
4. Самоосвіта.
5. Опрацювання фахової літератури.
|
8.30-16.00
|
1. Літературне читання.
У кожного своя дорога.
Прочитати про Василя Чухліба в підручнику на с. 151.
Вчитися виразно читати оповідання «Равлик» на с. 152-153.
Дати відповідь на запитання в кінці тексту.
2. Англійська мова.
Повторити граматичний матерiал за посиланням:https://youtu.be/f1a-izjRD9A
Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/joingamecode=139405
3. Математика.
Виконати завдання на ст. 141, № 945; 947.
Виконати тест:https://naurok.com.ua/test/dilennya-na-dvocifrove-chislo-305042.html
4. Фізична культура.
Виконувати комплекс ЗРВ за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=fwj6d5yEUjs
|
8
|
29.04
|
1.Розробка завдань для учнів 3 класу за розкладом середи.
Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на особистому блозі вчителя та додатках месенджерах
Viber,Telegram.
3.Індивідуальні консультації онлайн з учнями і батьками з питань
дистанційного навчання.
Комунікаційна система Skype.
|
8.30-16.00
|
1. Літературне читання.
Робота з літературним твором.
Перейти за посиланням:
3. Основи здоров’я
Творчі здібності дитини. Розвиток уяви.
Опрацювати статтю на с.130-132.
4. Образотворче мистецтво
Опрацювати тему за відео:
5. Інформатика І/ІІгрупа
Завдання розраховано на середу 28.04 і четвер 29.04 згідно розкладу.
Виконати завдання у друкованому зошиті:
Урок 25 (вправи 1 – 4).
Урок 26 (вправи 1 та 3)
|
9
|
30.04
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за
розкладом четверга. Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на
особистому блозі вчителя та додатках месенджерахViber,Telegram.
3. Онлайн консультація з учнями і
батьками з питань дистанційного навчання (Viber).
4. Методична робота.
Розробка
пам’яток для учнів «Карантин: як спланувати свій день». Розміщення інформації у соцмережах.
|
8.30-16.00
|
1. Англійська мова.
Опрацювати граматичний матерiал на тему "Теперiшнiй простий час" за посиланням: https://youtu.be/6Qd1xAikoQc ; Workbook(робочий зошит) ст. 48 впр.1, 2,3 (надсилати в особистi повiдомлення у вайбер).
2. Фізична культура. Виконувати комплекс ЗРВ за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=fwj6d5yEUjs
3. Математика. Виконати на ст.142, № 948; 950. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/usni-obchislennya-304618.html
4. Українська мова. Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Виконати впр.424; 425; 426. Виконати тест:
|
10
|
04.05
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за
розкладом понеділка. Підбір відеофайлів.
2. Розміщення
на особистому блозі вчителя та додатках месенджерах Viber,Telegram.
3.Індивідуальні
консультації онлайн з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
Комунікаційна система Skype.
4. Методична
робота.
Пошук онлайн-тестів для учнів
5-11 класів з психології.
|
8.30-16.00
|
1. Українська мова. Завершена і незавершена дія дієслів.
Виконати вправу 429; 430.
2. Фізична культура.
Комплекс загально розвивальних вправ. Вправи від плоскостопості: 1. Ходьба на носочках, спина і ноги рівні не зігнуті, виконувати 3 хвилини.2. Ходьба на п’ятах, спина і ноги рівні не зігнуті, виконувати 3 хвилини.
3. Математика
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/drobi-358353.html
5. Природознавство : ст. 117-121.
Презентація 1: https://naurok.com.ua/prezentaciya-yak-zviri-pikluyutsya-pro-svoe-potomstvo-do-uroku-prirodoznavstva-u-z-klasi-78384.html
Презентація 2 https://naurok.com.ua/prezentaciya-yak-zviri-pikluyutsya-pro-svoe-potomstvo-3-klas-14854.html
|
11
|
05.05
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за розкладом
вівторка. Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на особистому блозі вчителя та додатках
месенджерах Viber,Telegram.
3.Індивідуальні консультації в онлайн-режимі з учнями і
батьками з питань дистанційного навчання. Комунікаційна система Skype.
4. Самоосвіта.
Цифрові навички для вчителів.
|
8.30-16.00
|
1. Літературне читання: ст. 153-156.
Малесенький Чомучка.
Дмитро Чередниченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»
Прочитати текст. Дати відповідь на запитання в кінці тексту.
2. Англійська мова. Переглянути вiдео за посиланням: https://youtu.be/ATMQLfeEU-w; повторити граматичний матерiал за посиланням:https://youtu.be/6Qd1xAikoQc;
Workbook ст.49 впр 4.(вiдкрити дужки i поставити в правильнiй часовiй формi слово).
3. Математика.
Виконати завдання на ст. 144, № 959; 960.
Відео пояснення до уроку:
https://www.youtube.com/watch?v=WtVSP11LqPk
Виконати тест:
https://naurok.com.ua/test/drobi-znahodzhennya-chastini-chisla-ta-chisla-za-yogo-chastinoyu-359024.html
|
12
|
06.05
|
1. Розробка завдань для учнів 3
класу за розкладом середи.
Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на особистому блозі вчителя та
додатках месенджерах Viber,Telegram.
3.Індивідуальні консультації онлайн з учнями і
батьками з питань дистанційного навчання.
Комунікаційна система Skype.
4. Методична
робота.
Розробка
пам’яток «Яким чином поліпшити соціальну ізоляцію?». Розміщення інформації у соцмережах.
5. Опрацювання фахової літератури.
|
8.30-16.00
|
1. Літературне читання
2. Українська мова: ст. 171 - 174.
Виконати усно вправу 432; 433. Письмово вправу 435;436.
3. Основи здоров’я
Переглянути відео урок: https://youtu.be/IJjwmLRyNGI
4. Образотворче мистецтво
Опрацювати відео урок: https://youtu.be/R9V3kuqdfqA
5. Інформатика І/ІІ група
Завдання розраховано на середу 06.05 і четвер 07.05 згідно розкладу. Опрацювати матеріал відео уроку за темою: «Поняття презентації»
|
13
|
07.05
|
1. Розробка
завдань для учнів 3 класу за розкладом четверга. Підбір відеофайлів.
2. Розміщення
на особистому блозі вчителя та додатках месенджерахViber,Telegram.
3.Онлайн
консультація з учнями і батьками з питань дистанційного навчання (Viber).
4.
Методична робота.
Робота над сценарієм
просвітницького заходу «Ми проти булінгу!»
|
8.30-16.00
|
1. Англійська мова
Повторити граматичний матерiал за посиланнями:
https://youtu.be/ATMQLfeEUw
Виконати тести за посиланнями:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=804426
2. Фізична культура
Виконати на ст.145, № 962; №965
Відео-пояснення до уроку:
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/3-d-matem-4-05-359633.html
4. Українська мова
Контрольна робота : списування № 2 «Літня пора» (68 слів). Посилання на презентацію: https://drive.google.com/file/d/1yrecLvuxMhipm8u11cdBkY-EbUZv_WyU/view
Роботу якісно сфотографувати, надіслати в особисті повідомлення Viber.
|
14
|
08.05
|
1.Розробка завдань для учнів 3 класу за розкладом
п'ятниці.
Підбір відеофайлів.
2.Розміщення на особистому блозі вчителя та додатках
месенджерах Viber,Telegram.
3. Індивідуальні консультації онлайн з учнями і
батьками з питань дистанційного навчання. Комунікаційна система Skype.
4. Розробка тестів 3 класу для сайту «На Урок».
5.Упорядкування журналу щоденного обліку роботи
практичного психолога.
6. Розміщення інформації про номери гарячих телефонних
ліній та служб довіри у соцмережах та на сайті школи.
|
8.30-15.00
|
1. Літературне читання.
Підручник «Літературне читання» с. 156-157.
Олег Буцень «Айстри».
Читати про Олега Буценя на с. 156.
Прочитати оповідання «Айстри» на с. 157.
2. Математика
Виконати завдання на ст. 146, № 966, № 967.
3. Природознавство
- ст.122-125.
4. Я у світі
|
|
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за розкладом
вівторка. Підбір відеофайлів.
2. Розміщення на особистому блозі вчителя та додатках
месенджерах Viber,Telegram.
3.Індивідуальні консультації в онлайн-режимі з учнями і
батьками з питань дистанційного навчання. Комунікаційна система Skype.
4. Самоосвіта. Опрацювання додаткової
науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня
з предмету психології.
5. Дистанційна індивідуальна робота з батьками
«Стабілізація емоційних станів у дитини».
|
8.30-16.00
|
1. Літературне читання.
Із рожевого дитинства.
Прочитати на с. 158, що називають повістю.
Перечитати уривок із повісті Михайла Стельмаха «Гуси - лебеді летять» на с.158-161 підручника.
2. Англійська мова.
3. Математика.
Виконати завдання на ст.146, № 968, 970.
4. Фізична культура.
5. Трудове навчання.
Самостійно виконати роботу: «Робот із деталей конструктора "Леґо" (якщо є в наявності).
|
16
|
13.05
|
1. Розробка
завдань для учнів 3 класу за розкладом середи.
Підбір
відеофайлів.
2. Розміщення
на особистому блозі вчителя та додатках месенджерах Viber,Telegram.
3.Індивідуальні
консультації онлайн з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
Комунікаційна
система Skype.
4. Методична
робота.
Розробка
дидактичного матеріалу для учнів . Пошук профорієнтаційного онлайн-тестування
для учнів 9-11 класів. Відправлення онлайн-посилань у робочі діалоги
Messenger.
5. Дистанційні
індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам.
|
8.30-16.00
|
1. Літературне читання.
2. Українська мова
Правило написання НЕ з дієсловами.
Опрацювати у робочому зошиті завдання за відеоуроком:
https://www.youtube.com/watch?v=0JpYtgKv2hw&feature=youtu.be
Д/з. Написати 5 прислів’їв з часткою НЕ. Виконані завдання якісно сфотографувати, надіслати на перевірку в особисті повідомлення Viber.
3. Основи здоров’я Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння. Опрацювати статтю на с.134-136. Виконати практичну роботу на с. 137. Виконану роботу сфотографувати, надіслати в особисті повідомлення Viber.
4. Образотворче мистецтво
Опрацювати тему за відео: https://youtu.be/_rDunRrFDRk
5. Інформатика І/ІІгрупа. Завдання розраховано на середу 13.05 і четвер 14.05 згідно розкладу. Переглянути та опрацювати відео уроки: «Середовище створення презентацій»
|
17
|
14.05
|
1.Розробка
завдань для учнів 3 класу за розкладом четверга. Підбір відеофайлів.
2.Розміщення
на особистому блозі вчителя та додатках месенджерахViber,Telegram.
3.Онлайн
консультація з учнями і батьками з питань дистанційного навчання (Viber).
4. Методична
робота.
Робота з
документацією.
Опрацювання
наказів та листів МОН України, ІМЗО.
5. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
|
8.30-16.00
|
1. Англійська мова
Пiдручник ст. 58-59 впр.3,4,5 письмово в маленький робочий зошит (надсилати в особистi повiдомлення); ст.62-63 повторювати лексику(прописувати в зошит).
2. Фізична культура
3. Математика
4. Українська мова
Вправи на вживання НЕ з дієсловами. Виконати усно впр. 441; 442 на с. 176 підручника; виконати письмово впр. 443; 448 на с. 176; 179.
|
18
|
15.05
|
1. Розробка завдань для учнів 3 класу за розкладом
п'ятниці.
Підбір відеофайлів.
2.Розміщення на особистому блозі вчителя та додатках
месенджерах Viber,Telegram.
3. Індивідуальні консультації онлайн з учнями і
батьками з питань дистанційного навчання. Комунікаційна система Skype.
4. Методична робота. Психологічні передумови виникнення
шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети).
|
8.30-15.00
|
1. Літературне читання
Кілька історій про п’ятьох хлопчиків. Підручник «Перлинка», ст. 92-96. Олександр Дерманський «Невидатних дітей не буває», «Чудесний особняк». Прочитати у підручнику текст, дати відповіді на запитання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=918214
2. Математика. Виконати завдання на ст.148, № 978, № 981.
3. Природознавство: ст. 126 – 134
|
Немає коментарів:
Дописати коментар