середа, 12 лютого 2020 р.

Психологічна діагностика вибору майбутньої професії


Коли дитина закінчує школу, стає актуальною проблема вибору професії. У наш час перелік професій настільки великий, що далеко не всі можуть визначитися зі своїм майбутнім. Кожна професія має свою специфіку та особливості.
Як "обрати" свою професію, реалізувати себе, свої здібності, бажання, мрії та потенційні можливості?
Аби не схибити і зорієнтуватися у величезному світі професій, знайти своє місце в професійній сфері, учні  9 та 11 класів пройшли психологічні тести, спрямовані на виявлення індивідуальних здібностей, інтересів і переваг.



Крок перший. Тест Дж. Голланда на визначення професійної спрямованості особистості.
Методика дозволяє співвіднести схильності, задатки, інтелект з різними професіями і визначити свій тип. За підсумками дослідження, визначаються три домінуючі професійні середовища, рекомендовані для вибору майбутньої трудової діяльності.

Крок другий. Визначаємо професійні інтереси учня за методикою "Багатоступінчастий опитувальник професійних інтересів". За допомогою опитувальника можна зробити висновок про наявність і розвиток власних професійних інтересів, нахилів до певного типу діяльності та провідну мету праці.

За результатами дослідження, учні отримали рекомендації, щодо своїх інтелектуальних здібностей, особистісних якостей, яким професіям слід надати перевагу в майбутньому.












Немає коментарів:

Дописати коментар